Microsoft Dynamics CRM dostarcza przełomowe narzędzia zwiększające efektywność firm z branży telekomunikacyjnej

admin, 10 listopada 2011

Ericsson, Convergys, MetraTech, Redknee oraz Tech Mahindra wybrały Microsoft Dynamics CRM aby wzbogacić swoją ofertę w zakresie wsparcia procesów billingowania i obsługi klienta skierowaną do dostawców usług telekomunikacyjnych 

Microsoft Corp. (Nasdaq “MSFT”) ogłosił poszerzenie sieci Partnerów działających w branży telekomunikacyjnej o nowych niezależnych dostawców oprogramowania (ISV) i integratorów systemów (SI). Ericsson, Convergys Corp., MetraTech Corp., Redknee Inc. oraz Tech Mahindra Ltd. wybrały Microsoft Dynamics CRM jako komponent wspierający obsługę klienta w obrębie dostarczanych przez nich systemów, umożliwiający dostawcom usług telekomunikacyjnych oferowanie nowych usług bardziej efektywnie i przystępnie.

Nowi Partnerzy z branży telekomunikacyjnej dostrzegli unikalne możliwości jakie dostarcza Microsoft Dynamics CRM ich klientom z branży telekomunikacyjnej w zakresie optymalizacji i wsparcia operacyjnego procesów biznesowych. Dzięki temu mogą oni osiągnąć jeszcze większą efektywność i lepiej wykorzystywać pojawiające się na rynku okazje – powiedział Brad Wilson, general manager, Microsoft Dynamics CRM Product Management Group. – Dostawcy usług telekomunikacyjnych poszukują możliwości rozwoju, a dzięki innowacyjnym narzędziom usprawniającym billingowanie i podnoszącym jakość obsługi klienta, mogą osiągnąć wymierne korzyści. Zawarcie partnerstwa z firmami dostarczającymi technologie dla firm z branży telekomunikacyjnej jest świadectwem jakości rozwiązań dostarczanych przez Microsoft Dynamics CRM. Firmy telekomunikacyjne poszukują zintegrowanych, inteligentnych i wygodnych w obsłudze aplikacji, takich jak Dynamics CRM.

Integratorzy systemów (SI) i niezależni dostawcy systemów (ISV) wykorzystujący Microsoft Dynamics CRM 2011 chcą dostarczać firmom telekomunikacyjnym narzędzia umozliwiające osiąganie produktywności na niespotykaną dotąd skalę. Popularny interfejs znajomy z Microsoft Office pozwala zredukować czas i koszty szkoleń z obsługi oprogramowania. System zapewnia dostęp do danych aktualizowanych w czasie rzeczywistym i automatyzuje procesy usprawniając tym samym wewnętrzną współpracę, a wszystko to przekłada się na lepszą obsługę oraz większe zadowolenie klientów.

Ericsson, światowy lider w zakresie rozwiązań i usług technologicznych dla branży telekomunikacyjnej, wybrał Microsoft Dynamics CRM w związku ze zgłaszanym przez swoich klientów zapotrzebowaniem na prekonfigurowane rozwiązania billingowe i CRM, które odpowiadałyby ich specyficznym potrzebom oraz umożliwiały efektywne generowanie kluczowych danych i funkcjonalności billingowych poprzez znajomy interfejs CRM. Prekonfigurowany system umożliwia operatorom szybko osiągać korzyści dzięki wysokiej wydajności operacyjnej oraz narzędziom przyjaznym użytkownikowi, powstałym z połączenia oprogramowania billingującego i CRM.

Convergys, światowy lider w dostarczaniu innowacyjnych, konwergentnych rozwiązań dla branży telekomunikacyjnej, w tym operatorów telefonicznych, dostawców telewizji kablowej i satelitarnej oraz internetu szerokopasmowego, a także przedsiębiorstw komunalnych, już przedstawił swojego pierwszego klienta z sektora telekomunikacyjnego. TOT Thailand zamierza osiągnąć liczne korzyści z prekonfigurowanego, efektywnego kosztowo i w pełni konwergentnego systemu obsługi klientów opartego na platformie Microsoft Dynamics CRM. Convergys będzie pracował nad rozwiązaniem problemów związanych z ujednoliceniem oddzielnych systemów billingujących w obrębie sieci przewodowej i bezprzewodowej, co umożliwi szybsze uruchomienie nowych inicjatyw biznesowych i serwisu obsługi klienta.

MetraTech, dostawca nowoczesnego oprogramowania do bilingowania, rozliczeń i obsługi klienta wykorzystuje Microsoft Dynamics CRM Online w ramach rozwiązania MetraNet, którego jest producentem. Dzięki zastosowaniu technologii Microsoft Dynamics CRM, firma planuje wesprzeć dostawców usług telekomunikacyjnych w zapewnianiu najwyższego poziomu obsługi klienta na każdym etapie relacji. Zaczynając od pomyślnego nawiązania współpracy poprzez działania marketingowe, na dostarczeniu zrozumiałego i przejrzystego rachunku kończąc. MetraTech będzie również oferował swoim klientom rozszerzone funkcjonalności z zakresu zarządzania klientami, w tym zdobywanie i dekompozycję zamówień, interfejs prowizji oraz koordynację katalogu produktów –  wszystko skonfigurowane tak, aby odzwierciedlać ich model biznesowy i najlepsze praktyki korzystających z oprogramowania przedsiębiorstw.

Redknee, dostawca kluczowych rozwiązań w obrębie bilingowania i rozliczeń dla firm świadczących usługi komunikacyjne, dzięki Microsoft Dynamics CRM ulepszył swoją ofertę o narzędzia do obsługi klientów i billingowania w czasie rzeczywistym. W efekcie udało mu się zdobyć liczne zlecenia modernizacyjne w Europie i Azji. Z Microsoft Dynamics CRM Redknee oferuje teraz swoim klientom szerszy wachlarz funkcjonalności szczególnie istotnych dla przedsiębiorstw działających na rynku telekomunikacyjnym. Rozwiązanie typu end-to-end pozwala ujednolicić billingowanie, usprawnia obsługę klienta oraz umożliwia sprawne zarządzanie klientami, a także dostarcza zaawansowanych narzędzi analitycznych i raportujących wspierając podejmowanie decyzji, jednocześnie obniżając całkowity koszt posiadania systemu. DST, wiodący operator sieci telefonii komórkowej, również jest jedną z firm, które wybrały Redknee na realizatora procesów transformacyjnych. Zadaniem Redknee jest wsparcie DST w uruchomieniu najnowszej generacji usług dla swoich klientów.

W październiku porozumienie z Microsoft zawarła firma Tech Mahindra, dostawca rozwiązań i usług dla branży telekomunikacyjnej. Celem współpracy z Microsoft było zapewnienie spersonalizowanych funkcjonalności CRM i elastycznych aplikacji dla dostawców usług telekomunikacyjnych. W ramach współpracy, Tech Mahindra otworzył Microsoft Dynamics CRM Lab w Noida. Jest to pierwsza tego typu placówka w Indiach, która skupia się na dostarczaniu oferty CRM dla branży telekomunikacyjnej globalnie.

Dostawcy usług telekomunikacyjnych inwestują w narzędzia umożliwiające automatyzację obsługi klienta, aby podnieść jakość tego typu usług przy zachowaniu niskich kosztów operacyjnych –  skomentował Larry Goldman, partner, Analysys Mason.  – To wspaniale, że Microsoft angażuje się w zaspokajanie unikalnych potrzeb przedsiębiorstw działających na rynku telekomunikacji i dostarcza narzędzi, które łączą w sobie aplikacje zapewniające wysoki standard usług i inne funkcje np. billingowanie. Lista partnerów Microsoft oferujących rozwiązania dla firm telekomunikacyjnych pragnących zapewnić swoim klientom jeszcze lepszą obsługę stale rośnie.