Konferencja CRM GigaCon 15 listopada 2012 Warszawa

admin, 28 października 2012

CRM GigaCon 15 listopada 2012 Warszawa
Hotel Courtyard – Warszawa

Spotkanie poświęcone będzie najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami. Uczestnicy spotkania będą mogli posłuchać interesujących wykładów, a występujące firmy zademonstrują zalety i możliwości promowanych narzędzi oraz specyficzne know-how w zakresie Customer Relationship Management.

Proponujemy następujący zakres tematyczny:

System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych
Social CRM
Zarządzanie projektami CRM
Integracja systemów CRM i ERP
Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
E-business, E-commerce
CRM w modelu Cloud
Call Center w rozwiązaniach CRM
Outsourcing CRM
Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
Mobilny CRM
Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

Na konferencję zapraszamy:
– kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
– osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
– kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
– analityków danych o klientach oraz sprzedaży
– osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
– administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja.

wstęp bezpłatny

Prelekcje m.in:
Właśnie mija 20 lat od powstania CRM. Co wniósł do marketingu, informatyki i biznesu?
Budowanie innowacyjnej organizacji w obszarze CRM

Zapraszamy!