Szkolenie CRM – Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce

admin, 11 lipca 2012

SZKOLENIE – Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce

W dniu 12 września 2012 roku w Warszawie odbędzie się szkolenie „Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce”. Celem wydarzenia zorganizowanego przez more7 Polska Sp. z o.o. jest przybliżenie filozofii użytkowania systemów do zarządzania relacjami z klientami oraz ich możliwości funkcjonalnych.

Spotkanie adresowane jest do kadry mającej uczestniczyć we wdrożeniu systemu CRM oraz członków projektów wdrożenia. Spotkanie to będzie doskonałą okazją do udziału w szkoleniu prowadzonym przez doświadczonego eksperta, reprezentującego more7 Polska. Szkolenie poświęcone będzie przede wszystkim przedstawieniu zasadności wdrożenia systemu CRM w firmie oraz prawidłowemu przebiegowi implementacji. Organizowane przez more7 wydarzenie ma uczyć profesjonalnego podejścia do wsparcia biznesu przez system do zarządzania relacjami z klientem, pokazać jak efektywnie pozyskiwać oraz obsługiwać klientów, kontrolować poziom satysfakcji oraz budować pozytywne relacje, których efektem będzie długofalowa współpraca.

Ze względu na unikalne środowisko spotkania, będzie miało ono ograniczoną liczbę miejsc.

Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie http://www.more7.pl/szkolenie-crm