ProfitCRM

admin, 10 listopada 2011

ProfitCRM 2.7

Profit CRM to rozbudowany program do wspomagania procesów organizacyjnych w przedsiębiorstwie i zarządzania relacjami z klientami.

Ułatwia on przechowywanie informacji o klientach, organizowanie czasu pracy oraz oferuje wsparcie dla działu handlowego. Z jego pomocą możliwe jest przechowywanie pełnej historii obsługi klienta, podgląd faktur, korekt i płatności z zewnętrznego systemu handlowego, planowanie zadań do wykonania, organizowanie spotkań i zarządzanie wyjazdami, a także zarządzanie procesem ofertowania, obsługa zamówień zewnętrznych i pełna automatyzacja procesu realizacji zamówień.

Profit CRM współpracuje z systemem handlowym humansoft HermesSQL, centralami telefonicznymi, czytnikami kodów kreskowych, a także najpopularniejszymi klientami poczty, komunikatorami i pakietami biurowymi. Inne zalety programu to zabezpieczenie przed przypadkowym usunięciem danych (trzystopniowy system usuwania danych) oraz przydatny system automatycznych uaktualnień.

Moduły wchodzące w skład Profit CRM:

  • Podmioty – ewidencja firm i instytucji
  • Kontakty personalne – ewidencja pracowników firm oraz osób indywidualnych
  • Organizer – zarządzanie czasem pracy
  • Notatki – gromadzenie różnego rodzaju notatek
  • Dokumenty kontrolowane – nadzorowanie fizycznych dokumentów firmy np. umów z klientami (lokalizacja dokumentu, skan, ważność, powiadomienia o upływającym terminie ważności)
  • CallCenter – wspomaganie telefonicznej obsługi klienta (notatki z rozmów, współpraca z telefonami obsługującymi MS TAPI, oraz analogami)
  • Handel – łatwe zarządzanie ofertami wysyłanymi do swoich klientów, możliwość indywidualnej konfiguracji funkcjonalności do zaawansowanych opcji m.in. akceptacja wewnętrzna i możliwość poproszenia o konsultację podczas przygotowywania oferty. Innowacyjnym rozwiązaniem jest możliwość przygotowania oferty w wielu wariantach i w wielu walutach na jednym szablonie. Obsługa zamówień zewnętrznych umożliwia wygenerowanie zamówienia bezpośrednio z poziomu oferty. Edytowalna lista etapów realizacji zamówienia wraz z możliwością przypisania osób odpowiedzialnych powoduje pełną automatyzację procesu
  • Korespondencja – obsługa korespondencji konwencjonalnej oraz elektronicznej – automatyczne dołączanie kopii poczty e-mail do danych klienta, auto-adresowanie kopert, mailingi (wbudowany edytor o funkcjonalności MS Outlook), drukowanie książek nadawczych, etykiet, obsługa komunikacji wewnętrznej
  • Magazyn Plików – bazodanowy system plików / rejestr operacji z plikiem, pamiętanie poprzednich wersji, obsługa TWAIN-a, wiązanie plików z innymi obiektami w systemie)
  • Projekty – realizowanie długoterminowych przedsięwzięć ze wskazaniem na każdym etapie zaangażowanego personelu, planowanie wielopoziomowego i wieloetapowego projektu z jednoczesnym modelowaniem wykresu Gantt’a, korelacja zaplanowanych terminów rozpoczęcia i zakończenia projektu, poziomu kosztów i etapów z rzeczywistymi wynikami
  • Serwis – przeznaczony głównie dla firm, które w swojej działalności zajmują się serwisowaniem urządzeń. Pełna historia serwisowa pojedynczego urządzenia, możliwości ewidencjonowania kosztów i okresów obowiązywania gwarancji, dodatkowo powiązanie zgłoszenia z dowolnymi obiektami w systemie np. notatka z rozmowy telefonicznej, wyjazd do klienta, itd., daje nam pełny obraz pracy działu serwisowego. Możliwość nawigacji urządzenia po numerze seryjnym

Uwaga!
Aktualizacja do wersji 2.7 dla użytkowników posiadających aktywną wersję demo, dostępna jest za pośrednictwem systemu LiveUpdate.
Aby zalogować się do systemu należy wybrać użytkownika: Administrator i wprowadzić hasło: profitcrm.
Wersja testowa (90-dniowa) zawiera pełną konfigurację modułów z wszystkim dostępnymi funkcjami.
Do instalatora dołączona jest bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2005 Express Edition.

Producent: Ac.Software
Licencja: testowa (trial)
Systemy operacyjne: Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / 7