OKAY CRM

admin, 10 listopada 2011

OKAY CRM 2.0

OKAY CRM to jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą.

Umożliwia m.in. stworzenie kompletnej bazy wiedzy o klientach, automatyzację czynności związanych z komunikacją z klientami (korespondencja seryjna, e-mailingi), kontrolę zadań oraz raportowanie, co w efekcie prowadzi do oszczędności czasu pracowników działów odpowiedzialnych za obsługę klientów (handlowych, marketingu itp.), zwiększenia wydajności pracowników, a także poprawy zadowolenia klientów z poziomu obsługi.

OKAY CRM umożliwia współpracę z aplikacjami pakietu Microsoft Office (Outlook, Excel), a także wymianę danych z najpopularniejszymi systemami finansowo-księgowymi (CDN OPT!MA, WF-Mag, HermesSQL).

Uwaga!
Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu, wymagane jest podanie hasła, które brzmi: okay.
Wersja testowa zawiera pełną funkcjonalność, ale umożliwia pracę z maksymalnie 50 kontrahentami.
W celu wykorzystania funkcji import/export z Excel producent zaleca posiadanie pakietu Microsoft Office w wersji 2000 lub nowszej.

Producent: Clix Software Sp. z o.o.
Licencja: testowa (trial)
Systemy operacyjne: Windows 2000 / XP / Vista / 7