Asystent CRM

admin, 10 listopada 2011

Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi.

Umożliwia drukowanie różnorodnych raportów oraz przeglądanie rozbudowanych statystyk. Wyposażony jest w moduły takie jak: dane kontaktowe, książka korespondencji, planowanie zadań. Asystent CRM pozwala na tworzenie grup kontrahentów, projektowanie własnych tabel do przechowywania dowolnych danych. Kolejne możliwość programu to m.in.: tworzenie wielu baz danych, synchronizacja danych, eksport danych do znanych formatów w tym do arkuszy kalkulacyjnych, możliwość pracy z urządzeń przenośnych USB.

Wybrane możliwości programu:

  • rozbudowane dane kontaktowe
  • możliwość prowadzenia wielu firm, zakładanie wielu baz danych
  • komunikator, archiwum komunikatora
  • baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych
  • szyfrowanie danych własnym kluczem
  • prowadzenie historii kontaktów
  • dodawanie załączników do firm i osób oraz ich szyfrowanie
  • tworzenie kopii bezpieczeństwa
  • dziennik logów, administrowanie uprawnieniami
  • kursy walut online
  • kalendarz
  • praca bez serwera oraz w sieci LAN (bez serwera)
  • możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird
  • funkcja exportu i importu danych
  • statystyki dla użytkowników
  • obsługa grup

Asystent CRM to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów); możliwość tworzenia grup drzewiastych i przypisywania klientów do tych grup; funkcja planowania i przypominania zadań, obsługa mechanizmu podzadań, zlecania zadań innym użytkownikom systemu

Wersje programu:

Asystent CRM 2011 Pro,

Asystent CRM 2011 Biznes,

Asystent CRM 2011 MAX

Producent: NAOMISOFT