Microsoft Dynamics CRM 2013 już jesienią!

admin, 10 lipca 2013

 Microsoft wprowadza nową wersję rozwiązania CRM zaprojektowaną w taki sposób, aby wspierać ludzi w codziennej pracy i dostarczać klientom atrakcyjne możliwości

Microsoft Corp. (Nasdaq: „MSFT”) ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

Rozwiązanie, dostępne zarówno w modelu online (Microsoft Dynamics CRM Online 2013), jak i on-premise (Microsoft Dynamics CRM 2013), zapewni specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta jeszcze bardziej spersonalizowane możliwości. Nowy system oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Microsoft Dynamics CRM oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.

 

Klienci są dziś coraz bardziej świadomi – posiadają odpowiednią wiedzę oraz działają w sieciach społecznościowych i biznesowych, które pomagają im w podejmowaniu decyzji zakupowych. Oczekują oni, że firmy pomogą im dokonać w pełni świadomego wyboru – powiedział Bob Stutz, Corporate Vice President, Microsoft Dynamics CRM. – Microsoft Dynamics CRM pozwala łączyć się z klientami w sposób indywidualny, oferując im informacje pomocne w procesie wyboru właściwego dla siebie produktu. Nasze rozwiązanie pomaga użytkownikom zaangażować się w prowadzenie sprzedaży, a także dbać o relacje, dostarczając pozytywnych doświadczeń – dodaje.

Dopasowanie, zaangażowanie i dbałość o klientów

Microsoft Dynamics CRM stawia użytkowników w centrum uwagi, kierując się uwarunkowaniami związanymi ze sposobem ich działania i potrzebami dotyczącymi wykonywanej pracy. Rozwiązanie oferuje możliwości, które pozwalają użytkownikom m.in.:
Zaproponować klientom odpowiedne produkty i usługi, których w danej chwili potrzebują poprzez:

– integrację z MarketingPilot – rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala firmom m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe, pomagając w dostarczaniu klientom spójnych doświadczeń w różnych kanałach społecznościowych i elektronicznych. Produkt ten pomaga również firmom w odczytywaniu „cyfrowych śladów” pozostawianych przez swoich klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży;

– zapewnienie doskonałości realizowanych procesów biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w realizowanych procesach (takich jak sprzedaż, serwis itp.) w oparciu o potrzeby swoich klientów, a także zapewniać usługi, które odpowiadają ich oczekiwaniom.

Współdziałać na odpowiednim poziomie, pozwalając na głębszą interakcję poprzez:

– wdrożenie nowego interfejsu opartego na najlepszych praktykach branżowych pozwalającego zespołom sprzedażowym na łatwiejsze niż kiedykolwiek przechodzenie od leadu do szybkiego zamknięcia sprzedaży. Jednocześnie rozwiązanie zapewnia organizacji możliwość błyskawicznego reagowania w obliczu zmieniających się warunków rynkowych;

– wprowadzenie nowych mobilnych aplikacji klienckich na iPada i tablety z Windows 8, oferujących użytkownikom dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz w trakcie podróży. Wkrótce po wydaniu Microsoft Dynamics CRM 2013 pojawi się również możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dotykowych na telefonach z systemem Windows 8 i Android oraz iPhone’ach, dzięki czemu użytkownicy zyskają dostęp do informacji zawartych w systemie CRM z poziomu swoich ulubionych urządzeń.
• Dbać o trwałe relacje z klientami, podtrzymując ich lojalność wobec marki poprzez:
– zapewnienie pracownikom możliwości współpracy oraz dzielenia się wiedzą na temat  klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM;

– bezproblemową integrację z Microsoft Lync i Skype z poziomu interfejsu Microsoft Dynamics CRM, która umożliwia użytkownikom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, zapewniając im pełny dostęp do informacji oraz tworząc podstawy pod bardziej osobiste i trwałe relacje.