243% zwrot z inwestycji w rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011

admin, 10 listopada 2011

Niezależne badanie Forrester przedstawia Microsoft Dynamics CRM 2011 jako narzędzie zapewniające wzrost produktywności i znaczne oszczędności  

Microsoft Corporation (Nasdaq “MSFT”) opublikował wyniki badania zleconego firmie Forrester Consulting pt. The Total Economic Impact of Microsoft Dynamics CRM 2011, maj 2011. Całkowity Efekt Ekonomiczny (The Total Economic Impact™, TEI) jest standardową metodyką opracowaną przez Forrester Research, polegającą na gromadzeniu i przedstawianiu opinii klientów na temat inwestycji w technologie. Niniejsze badanie dowodzi, że złożona organizacja mająca 2000 pracowników, z początkową fazą wdrożenia dla 50 użytkowników, jest w stanie odnotować trzyletni potencjalny zwrot z inwestycji (ROI) rzędu 243%* w okresie 4,1 miesięcy.

Forrester Consulting wskazuje znane, inteligentne i zintegrowane narzędzia dostarczane przez Microsoft Dynamics CRM 2011 jako fundamenty dla ROI i krótkiego okresu zwrotu z inwestycji.

–  Microsoft Dynamics CRM 2011 wspomaga specjalistów z obszaru sprzedaży, obsługi i marketingu w osiągnięciu większej wydajności i nadawaniu działaniom inwestycyjnym w technologie znaczącej  wartości – powiedział Brad Wilson, general manager Microsoft Dynamics CRM product management group. – Wierzymy, że badanie to wyraźnie wskazuje na Microsoft Dynamics CRM jako kluczowe narzędzie wspomagające ludzi i firmy w osiąganiu sukcesu.

Forrester zidentyfikował również szereg wymiernych korzyści wynikających z wdrożenia Microsoft Dynamics CRM 2011 w obszarze produktywności pracowników i procesów. Korzyści te obejmują:

  • Wiele opcji wdrożenia systemu, z uwzględnieniem modelu chmury, on-premise i hostingu u partnerów Microsoft.
  • Wzrost wydajności sprzedaży o 5% wynikającą z łatwości korzystania z Microsoft Dynamics CRM oraz integracji rozwiązania z Microsoft Outlook.
  • Usprawnienie procesów i działań prowadzących do obniżenia kosztów sprzedaży umożliwia doradcom technicznym skrócenie czasu spędzanego na przygotowywanie oferty pomocy o 10%.
  • Przyspieszenie cyklu konwersji sprzedaży o 50% i odpowiedni wzrost przychodów w wyniku poprawy współpracy i połączenia różnych systemów, procesów oraz lokalizacji.
  • Oszczędność kosztów marketingowych o ponad 200 000 USD dzięki możliwości wglądu w czasie rzeczywistym w kampanie marketingowe i lepsze zarządzanie nimi z wykorzystaniem doskonalszych możliwości analizy.
  • Zaoszczędzenie 16-stu roboczogodzin na miesiąc dzięki ulepszonym narzędziom raportowania,  konsolidacji danych, automatyzacji raportowania oraz bogatszych możliwości pulpitu.

Zebrane w badaniu dane wskazują, że „wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 może przyczynić się do zapewnienia solidnego ROI poprzez wymierne korzyści związane z wydajnością ludzi i procesów”. Ponadto, na podstawie informacji uzyskanych z rozmów z klientami Microsoft Dynamics CRM, Forrester stwierdza, iż „;firmy, które zamierzają wdrożyć Microsoft Dynamics CRM 2011, mogą liczyć na znaczący wzrost wydajności i oszczędność kosztów”.

Aby uzyskać więcej informacji o Microsoft Dynamics CRM i przez 30-ści dni bezpłatnie korzystać z oprogramowania należy wejść na stronę http://crm.dynamics.com i dokonać rejestracji. Microsoft Dynamics CRM Online jest dostępny w promocyjnej cenie 34 USD miesięcznie za użytkownika w okresie pierwszych 12 miesięcy korzystania z usługi dla wyselekcjonowanych klientów, którzy dokonają rejestracji do 30 czerwca 2011 roku. Osoby, które chcą śledzić i współpracować z Microsoft Dynamics CRM w społeczności Twitter mogą zrobić to wchodząc na @MSDynamicsCRM.

Total Economic Impact, który przedstawia korzyści z użytkowania pakietu Microsoft Office 2010 oraz Microsoft Lync Server 2010  jest dostępny na witrynie prasowej Microsoft Office Division.

* Koszt używany do określenia ROI dla użytkowników złożonej organizacji to 44 USD miesięcznie za użytkownika plus należne podatki, opłaty i należności w wysokości 12%.