View Latest

Grupa Hunters upolowała CRM7

Branża usługowa opiera się na klientach. Uzasadniony zatem jest fakt, że branża ochrony osób i mienia coraz częściej wdraża systemy klasy CRM. O tym, […]

Finansowanie CRM ze środków UE Działanie 8.1

Finansowanie CRM ze środków UE – Kto? Ile? Kiedy? Jak? Każda inwestycja B2B wiąże się z dokładnym zaplanowaniem budżetu i harmonogramu wydatków. Nie inaczej […]

Seminarium CRM w praktyce – poznańska edycja w listopadzie

Jak dbać o klienta? Jak przeprowadzić wdrożenie systemu CRM? Dlaczego wdrożenia CRM upadają? Jakie są obowiązki dostawcy i zamawiającego system CRM? Jak korzystać z […]

Konferencja CRM GigaCon 15 listopada 2012 Warszawa

CRM GigaCon 15 listopada 2012 Warszawa Hotel Courtyard – Warszawa Spotkanie poświęcone będzie najnowszym rozwiązaniom, usprawniającym działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów […]

Kolejne wdrożenie CRM7 – Grupa Hunters

Do grupy klientów firmy more7 Polska, twórcy systemu do zarządzania relacjami z klientami CRM7, dołączyło kolejne duże, ogólnopolskie przedsiębiorstwo. Wieloletnie doświadczenie zdobyte przy współpracy […]

CRM w agencji ślubnych

CRM – tajemnica sukcesu agencji ślubnych Systemy CRM są świetnym narzędziem umożliwiającym firmom zajmującym się organizacją ślubów i wesel zwiększenie efektywności działań oraz pozyskiwanie […]

W.KRUK wdrożył system Microsoft Dynamics

Wprowadzenie W.KRUK wdrożył system Microsoft Dynamics w celu usprawnienia kluczowych obszarów działalności firmy – produkcji i jej rozliczania oraz sprzedaży prowadzonej przez salony firmowe. […]

Wdrożenie Microsoft Dynamics w firmie Reprograf SA

Wprowadzenie Firma Reprograf SA jest jednym z czołowych integratorów systemów poligraficznych w Polsce, działającym na polskim rynku od 1991 roku. Firma posiada 9 oddziałów […]

Microsoft Dynamics CRM dostarcza przełomowe narzędzia zwiększające efektywność firm z branży telekomunikacyjnej

Ericsson, Convergys, MetraTech, Redknee oraz Tech Mahindra wybrały Microsoft Dynamics CRM aby wzbogacić swoją ofertę w zakresie wsparcia procesów billingowania i obsługi klienta skierowaną […]

Analiza wdrożenia Microsoft Dynamics w Grupie Nowy Styl

   „Podstawą rozwoju naszej firmy jest nie tylko baczna obserwacja zmian zachodzących na rynku i szybkie adaptowanie się do zmieniających się okoliczności, ale także podejście […]