View Latest

Na co uważać przy zakupie i zdrożeniu systemu CRM

O pułapkach związanych z CRM Wdrożenie Customer Relationship Management niesie ze sobą wiele korzyści, ale dokonanie tego wdrożenia bez konkretnego planu i bez przygotowania […]

Szkolenie CRM – Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce

SZKOLENIE – Szanse i wyzwania w nowoczesnym zarządzaniu relacjami z klientami – CRM w praktyce W dniu 12 września 2012 roku w Warszawie odbędzie […]

System CRM – centralne źródło wiedzy w Twojej firmie

System CRM w firmie Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw w różnych aspektach swojej działalności wykorzystuje systemy informatyczne ułatwiające organizację codziennej pracy. Jednak głównym celem ich […]

CRM dla MSP

Systemy CRM dla średnich przedsiębiorstw powinny cechować się przyzwoitą ceną, łatwością w implementacji oraz elastycznością. Z powodu dużej ilości dostawców oprogramowania dobrze jest wybrać […]