View Latest

Badanie opłacalności działań w systemach CRM

Wszyscy wiemy, że poświęcanie czasu na budowanie lojalności Klienta może zapewnić przewagę konkurencyjną i zwiększyć zyski ale musisz też wiedzieć dlaczego, kiedy i jak […]

Platforma Nowej generacji Pivotal CRM

W Pivotal CRM Sedna zrezygnowano z dwóch dotychczasowych rodzajów dostępu do systemu: Windows Access (tzw. gruby klient) i Rich Client (dostęp przeglądarkowy z użyciem […]

CRM dla małej i średniej firmy

CRM dla małej i średniej firmy – prosta aplikacja czy rozbudowane narzędzie Marcin Stańczyk dyrektor zarządzający Agencja interaktywna Mediovski, www.mediovski.pl Rozwiązania klasy CRM (Customer […]

SZKOLENIE CRM W PRAKTYCE

SZKOLENIE „CRM W PRAKTYCE” Jak skutecznie wdrożyć system do zarządzania relacjami z klientami? Zbliża się poznańska edycja szkolenia „CRM w praktyce”. Już 28 listopada […]

OKAY CRM

OKAY CRM 2.0 OKAY CRM to jeden z najpopularniejszych polskich programów do zarządzania relacjami z klientami, charakteryzujący się przede wszystkim łatwą obsługą. Umożliwia m.in. […]

ProfitCRM

ProfitCRM 2.7 Profit CRM to rozbudowany program do wspomagania procesów organizacyjnych w przedsiębiorstwie i zarządzania relacjami z klientami. Ułatwia on przechowywanie informacji o klientach, […]

Asystent CRM 2011 PRO

Asystent CRM 2011 PRO Asystent CRM to profesjonalne narzędzie klasy CRM (ang. Customer Relationship Management) zawierające m.in. takie funkcje jak: pełna obsługa danych kontaktowych […]

Asystent CRM

Asystent CRM to funkcjonalny program klasy CRM do zarządzania danymi kontaktowymi. Umożliwia drukowanie różnorodnych raportów oraz przeglądanie rozbudowanych statystyk. Wyposażony jest w moduły takie […]